AZ WEB

بازیابی رمز کارت شارژ مخدوش از طریق شماره سریال

بازیابی رمز کارت شارژ مخدوش از طریق شماره سریال

اگر در هنگام خراشیدن پوشش رمز کارت شارژ بخشی از اعداد و ارقام رمز کارت شارژ خودرا بعلت نمناک بودن کارت شارژ از دست دادید میتوانید با شماره گیری کدی که در ادامه در اختیارتان قرار خواهد گرفت از طریق شماره سریال درج بر روی کارت شارژ رمز از دست رفته را مجددا بازیابی کنید و از کارت شارژ مخدوش شده استفاده نمایند.

استفاده از کارت شارژ مخدوش شده ایرانسل

اوش اول : برای بازیابی رمز کارت شارژ مخدوش شده ایرانسل خود کد *۵۵۵*۱*۱*۳# را شماره گیری فرمایید و طبق توضیحاتی که اپراتور در اختیارتان قرار میدهد مراحل را طی کنید تا بتوانید از رمز کارت شارژ مخدوش شده استفاده نمایید.

روش دوم : با شماره ۷۰۰ اپراتور ایرانسل تماس بگیرید و با ارائه شماره سریال مندرج بر روی کردیت کارت و چند رقم از شماره کارت شارژ رمز کارت شارژ را دریافت کنید.

استفاده از کارت شارژ مخدوش شده همراه اول

با شماره ۰۹۹۹۰ اپراتور همراه اول تماس بگیرید و با ارائه شماره سریال مندرج بر روی کارت شارژ و چند رقم از کد شارژ رمز کارت شارژتان را دریافت نمایید.


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: آموزش ,
برچسب ها : , , ,
۱۴۵۷۶۹ بازدید
sepehr shop
يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۵۱ ب.ظ

نظرات

نظرات (۳۶)

ارمان
ارمان در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۲:۵۶ در مورد این مطلب گفته: ()
خیلی خوبه
مرضیه امام علیزاده ساریارقان
مرضیه امام علیزاده ساریارقان در تاریخ ۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۲۸ در مورد این مطلب گفته: ()
رمز یه شمارش کم شده
Mmdali
Mmdali در تاریخ ۰۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ()
اگ هیچی از رمز نمونده باشه چی؟
مرتضی
مرتضی در تاریخ ۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۹:۵۲ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
اگه یه نفر تعداد زیادی شارژ گم کرده باشه باید چه کاری انجام بده
جفعر
جفعر در تاریخ ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۷ در مورد این مطلب گفته: ()
خب در این صورت دل افراد زیادی رو شاد کرده😁😁😁😁
اعظم میرشکار
اعظم میرشکار در تاریخ ۱۱ آذر ۹۷ ، ۰۷:۵۱ در مورد این مطلب گفته: ()
با سلام کارت شارژ خریدم از عابر بانک رمز و شماره سریال پاک شده فقط چند رقم مونده چه کنم ممنون
مریم
مریم در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۴۲ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام من دوتا شارژ پنج هزار تومنی از کارت خوان گرفتم ولی فقط شماره سریالارو بهم داده و رمز شارژ نداره.کد پیگیری هم داده.زنگ زدم به هفتصد ولی نمیدونم چه قسمتی باید برم تا وصل شه به پشتیبانی.لطفا یکی راهنماییم کنه چطور رمز شارژو بگیرم.
erfan
erfan در تاریخ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۳۶ در مورد این مطلب گفته: ()
دمتون واقعا گرم
محمدعلی رضایی
محمدعلی رضایی در تاریخ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۰۱ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
سلام
شارژ همراه اولی که شماره سریال و شماره مرجع و رمز ان چن رقم اولش از بی رفته چطور رمز رو بدست بیارم؟

محمدعلی رضایی
محمدعلی رضایی در تاریخ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۰۳ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )
سلام
شارژ همراه اولی که شماره سریال و شماره مرجع و رمز ان چن رقم اولش از بین رفته چطور رمز رو بدست بیارم؟

فرزانه
فرزانه در تاریخ ۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۱۱ در مورد این مطلب گفته: ()
خب من شارژ رایتل گرفتم اما میگ رمز اشتباهه چطوری میتونم با سریالش برشگردونم رمز درست بگیرم
سید محمد
سید محمد در تاریخ ۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۰ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام خوب بود ممنون من رمز شارژم رو گرفتم 🖐️🖐️
Gasemi
Gasemi در تاریخ ۰۳ تیر ۹۸ ، ۲۰:۵۰ در مورد این مطلب گفته: ()
با سلام 
من دوتا شارژ گرفتم یکس مستقیم و یکی به صورت رمز.شار مستقیم وارد نشد ولی شماره سریال دارم 
شارژ رمزی هم توش حروف انگلسی داره گه نیتونم بزنم چیکار کنم؟
حسام
حسام در تاریخ ۰۸ تیر ۹۸ ، ۲۱:۲۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام من شارژ 2000 تومنی گرفتم ولی شماره سریال پاک شده چکار کنم؟ با تشکر
علی
علی در تاریخ ۲۰ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۵ در مورد این مطلب گفته: ( - مشاهده وب سایت)
سلام من امروزشارژهمراه اول خریدم ازکارت خوان شماره پیگیری،مرجع روداره‌ ولی شماره شارژنداره چکارکنم ممنون
رضا
رضا در تاریخ ۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۲۷ در مورد این مطلب گفته: ()

من از کارت خان شارژ گرفتم رمز شارژم پاک شده فقط چند تا از شماره هاش مونده من باید چیکار کنم لطفا یکی بهم بگه

وحید دلان
وحید دلان در تاریخ ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۰۲:۱۴ در مورد این مطلب گفته: ()

من از پستگاه POS شارژ گرفتم و سریع کندم و پاره شد ولی رمزی نمونده فقط سریالش مونده هیچ کدی هم ننوشته مثل ایرانسل که چجوری وارد کنیم آیا راه حل دیگه ای هم هست بجز تماس با9990؟؟

یاسی
یاسی در تاریخ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۰۱:۵۱ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام من تعداد زیادی شارژ از همراه بانک گرفتم حدود سه چهار ماه پیش و با مبلغ زیادی اما حالا رمز شارژ هارو میزنم وارد نمیشه باید چیکار کنم؟؟؟؟

راحیل
راحیل در تاریخ ۱۳ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۱۷ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام ببخشید من از خودپرداز شارژ گرفتم ولی رسید نداد بهم  از حسابم کم شده

رضا
رضا در تاریخ ۰۹ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۰۵ در مورد این مطلب گفته: ()

خوب است کد *555*1*1*3#برای ایرانسل جواب داد کارت شارژم را پس گرفتم تشکر 

س
س در تاریخ ۰۳ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۰۴ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام من شارژ خریدم ۴شماره اخر پاک شده شماره سریال هم پاک شده لطفا راهنمایی کنید ممننمونم

 

khanoomsamira16@gmail.com
khanoomsamira16@gmail.com در تاریخ ۱۳ فروردين ۹۹ ، ۰۳:۴۸ در مورد این مطلب گفته: ()
سلام ببخشید من ی شارژ همراه اول از عابربانک گرفتم ولی هرچی رمز رو میزنم میگه اشتباهه یا قبلا استفاده شده. شماره سریالشم بعضی رقم هاش پاک شده؛چیکار کنم؟؟
ابوالفضل
ابوالفضل در تاریخ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۰۸ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام من از کارتخوان شارژ گرفتم رمز رو کامل نزده .. شماره پیگیری و ارجاع رو دارم چجوری میتونم پیدا کنم 

لطفا جواب بدید😔😕

متین محمدزاده
متین محمدزاده در تاریخ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۳۷ در مورد این مطلب گفته: ()

ساعت اداری چند تا چنده

ساناز سلطان احمدی
ساناز سلطان احمدی در تاریخ ۰۲ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۴ در مورد این مطلب گفته: ()

برا شارز همراه اول که چند شمارش پاک شده با کد۹۹۹۰تماس گرفتم اما مرحله ای نداره که بشه سریال شارژ رو وارد کرد 

الان چکار باید کرد؟؟؟

aliraha0513
aliraha0513 در تاریخ ۰۶ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۳ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام من شارژگرفتم فقط سریالش رودارم ولی روزش پاک شده چجوری واردکنم اصلامشخص نمیشه همراه اوله یاایرانسل فقط کارت سفیدرنگ مونده توماشین لباس شویی ازبین رفته سریالش بزورروهم کردم بیزحمت راه حل بدین تشکر.

aliraha0513@واتس آپ .
aliraha0513@واتس آپ . در تاریخ ۰۶ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۹ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام من شارژگرفتم فقط سریالش رودارم ولی رمزش پاک شده چجوری واردکنم اصلامشخص نمیشه همراه اوله یاایرانسل فقط کارت سفیدرنگ مونده توماشین لباس شویی ازبین رفته سریالش بزورروهم کردم بیزحمت راه حل بدین یابامسج بگین.09351064591

 

MARDyN
MARDyN در تاریخ ۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۸ در مورد این مطلب گفته: ()

خیلی عالیه

ایناز
ایناز در تاریخ ۲۴ خرداد ۹۹ ، ۲۲:۳۲ در مورد این مطلب گفته: ()

من شارژ ۵۰هزار تومنیمو گم کردم باید چکار کنم

باقری
باقری در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۵ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

سلام چرادروغه .اگه چندتا از عدد شارژتون پاک شد دیگه فاتحشو بخونید چون۲عدد شارژ ۱۰هزاری منپاک شده بود نتونستن برگردونن

سارا
سارا در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۰:۳۵ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

با سلام

متاسفانه کارت شارژ همراه اولم چند رقم  آخرش قابل خوندن نبود با 9990 تماس گرفتم اما گذینه ای جهت پیگیری کارت شارژ مخدوش ندارد متاسفانه اپراتوری هم جهت پاسخگویی وجود ندارد 

میشه گفت همراه اول خدمات رسانی به مشتریش خیلی افتضاح و ضعیفه این راهکارهایی که میگید اصلا کاربردی نیست مردم رو گمراه نکنید

سجاد محمدی
سجاد محمدی در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۹ ، ۱۱:۴۲ در مورد این مطلب گفته: ()

سلام.شارژ از دستگاه کارتخوان گرفتم رسید نداد بعد چاپ مجدد گرفتم رمز شارژ داخلش نیست

 

رضا
رضا در تاریخ ۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۲۰:۳۹ در مورد این مطلب گفته: ()

به ۹۹۹۰زنگ میزنم میگن مانمیتونیم کاری کنیم باید به بانک زنگ بزنی به بانک زنگ میزنم میگن دشت مانیست باید زنگ بزنی همراه اول یعنی ....م تواین مملکت

 

 

Arman
Arman در تاریخ ۱۱ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۱۲ در مورد این مطلب گفته: ()

شارژ خریدم بین اعداد حروف انگلیسی هست چکار کنم؟؟ کمک لطفاا

vahid
vahid در تاریخ ۱۲ شهریور ۰۰ ، ۱۹:۴۱ در مورد این مطلب گفته: ( - ارسال ایمیل )

شارژ بیست تومانی از دستگاه پوز گرفتم  چون کاغذ بیرون نداده نتونستم شارژ و وارد کنم  وفقط شماره پیگیری  از خود دستگاه و میشه  وجود داره چکار میشه انجام داد

Zahra
Zahra در تاریخ ۰۴ دی ۰۰ ، ۱۱:۵۰ در مورد این مطلب گفته: ()

من ۳۰ تومن شارژ زدم از اپلیکیشن همراه اول ۱۰ گیگ اینترنتو زدم شارژم خورد چه جوری پس بگیرم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی