AZ WEB

آموزش تصویری نحوه داشتن دو اکانت کلش در بازی (اندروید)

آموزش تصویری نحوه داشتن دو اکانت کلش در بازی (اندروید)

آیا وقت زیادی دارید؟ دوست دارید یک دهکده دیگه هم داشته باشید و آن را هم پیشرفت دهید و خستگی بازی را کمتر حس کنید؟ دوست دارید برنامه ربات و هک های کلش آف کلنز را هم امتحان کنید ولی از ترس بن شدن و از دست دادن بازی ، جرات نمی کنید ؟ پس شما احتیاج به یک اکانت دیگر هم دارید ! ما در اینجا این کار را به شما آموزش می دهیم ! پس در ادامه مطلب با ما باشید ...

قبل از انجام این کار ما فرض را بر این گذاشتیم که شما دو عدد جیمیل در گوشی خود ساخته اید و آن را به گوگل پلاس متصل کرده اید ، 

مرحله اول : اتصال بازی کلش آف کلنز به گوگل پلاس

1. بازی کلش آف کلنز را اجرا می کنیم.

2. بر روی settings کلیک می کنیم که در سمت راست و به شکل چرخ دنده است.

3. گوگل پلاس شما به شکل قرمز رنگ و دیسکانکت است ، اگر این دکمه سیز رنگ بود به مرحله دوم همین مطلب بروید.

4. انتخاب یک جیمیل ، در پنجره بعدی لیستی از جیمیل هایی که در گوشی می باشد بصورت لیست می آید و می توانید یکی را انتخاب کنید و سپس OK را بزنید.

5. شما در حال حاضر به گوگل پلاس (+g) متصل شدید و بازی هم Save شده است و می توانید ادامه بدهید.

مرحله دوم : ساختن اکانت دوم در بازی کلش آف کلنز

1. پاک کردن دیتا بازی(Clear Data) با استفاده از روش های زیر:

Uninstall کنید بازی کلش آف کلنز را و سپس آنرا دوباره نصب install کنید. ( توصیه می شود )

یا اینکه

به قسمت settings گوشی موبایل بروید و سپس قسمت Applications گوشی بروید (یا قسمت App Manager) و بازی کلش آف کلنز را پیدا کنید و انتخاب کنید و سپس دکمه 'Clear Data' را بزنید.

2. بازی کلش آف کلنز را دوباره اجرا کنید ، میبینید که بازی از مرحله اول آغاز شده است ( نگران نباشید بازی تون را که مطابق مراحل قبل روی گوگل پلاس ذخیره کرده اید ، سرجایش هست و می توانید دوباره Load کنید ).

3. به قسمت Setting بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و می بینید که گزینه گوگل پلاس قرمز و قطع Disconnected است.

4. بر روی گزینه Disconnected ضربه بزنید و از لیست باز شده جیمیل دلخواه خودتان را پیدا کنید و آنرا انتخاب و OK را بزنید و بازی را Load  کنید.

5. انتخاب یک جیمیل دیگر ، جیمیل شماره یک را که قبلا انتخاب کرده بودید را انتخاب نکنید و حالا جیمیل شماره دو را انتخاب کنید و OK را بزنید . اگر شما در این قسمت جیمیلی نمی بینید باید در گوشی خود یک جیمیل دیگر اضافه کنید از طریق منوی Add account گوشی خودتان یک حساب گوگل بسازید.

6. شما گزینه گوگل پلاس را دوباره چک کنید و باید این گزینه Connected و سبز رنگ شده باشد و بازی Save است ، حالا شما می توانید مرحله سوم را ادامه بدهید.

مرحله سوم : سویچ کردن بین دو اکانت بازی کلش آف کلنز

1. به قسمت settings بازی کلش آف کلنز بروید و بر روی Connected ضربه بزنید ، جهت انتخاب یک بازی دیگر .

2. حالا بازی Disconnected می شود .

3. انتخاب کنید هر کدام از جیمیل ها که دهکده ای روی آن نصب است را می توانید به دلخواه انتخاب کنید و وارد هر کدام از دهکده های خودتان  که مایل هستید بشوید.

4. حالا پنجره ای باز می شود که از شما درخواست می کند که مایل هستید بازی را Load کنید که شما آنرا قبول می کنید.

5. با انتخاب Load پنجره ای دیگر باز می شود که از شما می خواهد که تایید (Confirm) کنید.

6. دقیقا کلمه CONFIRM را در کادر باز شده و بصورت حرف بزرگ کیبرد (Caps Lock) در کادر تایپ می کنیم تا گزینه Okay جلو آن سبز رنگ و فعال شود ، در صورت فعال نشدن کلمه CONFIRM را اشتباه تایپ کرده اید و یا بصورت حروف بزرگ تایپ نکرده اید.

بازی ریستارت می شود و دهکده مورد نظر شما Load خواهد شد .

شما در این مطلب یاد گرفتید که می توانید اکنون چندین اکانت بازی برای خود بسازید و از بازی با آن لذت ببرید.

نکته یک : شما باید برای انجام این کارها حداقل دو جیمیل در گوشی تان وارد کرده باشید که هیچ بازی کلش آف کلنزی بر روی آن Save نشده باشد تا بتوانید بازی جدیدی را بسازید ، در غیر اینصورت همان بازی که از قبل ساخته بودید Load میشود.

نکته دو : اگر موقع CONFIRM اخطار می دهد که حساب شما و یا بازی شما حذف می شود ، نگران نباشید و آن حذف نمی شود و می توانید دائما بین هر دو بازی سویچ کنید و آنها را Save هم کنید و هیچ اتفاقی برای هر دو بازی پیش نمی آید،


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: آموزش ,
برچسب ها : , , ,
۸۰۹ بازدید
sepehr shop
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی