AZ WEB

آموزش کامل بازی کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز یک بازی آنلاین به سبک استراتژیک می باشد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده که برای دو سیستم عامل اندروید و ای او اس ارائه شده و به طور رایگان در دسترس است.

Clash of clans تا جایی محبوب شده که برخی افراد آن را به عنوان شغل در نظر گرفته اند و با پیشروی و جمع آوری الماس و … اقدام به فروش اکانت بازی خود نموده و از آن کسب درآمد میکنند .
در این بازی دهکده خود را ساخته و رونق بخشیده و در جنگ های مختلف بر دیگر قبایل پیروز شوید. در این بازی اگر اصولی پیشرفت کرده و دیوار های خود را درست بنا کرده بر دیگر رقبا غلبه کرده و می توانید دشمنان را سرکوب کنید.باید حواستان را جمع کنید که زیاد وابسته نشوید بطوریکه به آن اعتیاد پیدا کرده و از کار و زندگیتان بیافتید! در ادامه با آموزش کلش آف کلنز همراه باشید .

آموزش راه اندازی کلش اف کلنز

ابتدا با توجه به سیستم عامل گوشی یا تبلت خود، بازی clash of clans  را دانلود ، نصب و سپس اجرا کرده پس از اجرا، شما مستقیم به محیط بازی رفته و یک سری آموزش ها را مشاهده مینمایید.

clash of clans

سپس بازی از  شما نامی برای قبیله تان می خواهد.

ثبت نام در بازی کلش

معرفی محیط بازی

آموزش کلش

– نوار زرد رنگ در بالا سمت راست: نشان دهنده مقدار طلا موجود می باشد که بیشتر برای ساخت ساختمان های دفاعی و آپدیت ساختمان اصلی به کار می رود.
– نوار بنفش در بالا سمت راست: نشان دهنده مقدار اکسیر موجود می باشد که بیشتر برای ساختمان ها و واحد های نظامی به کار می رود.
– الماس سبز رنگ (GEM): جم یا الماس مهم ترین منابع موجود در بازی می باشد که برای سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و خرید طلا و اکسیر و در اختیار گرفتن کارگر ها به کار می آید.
– نوار آبی رنگ بالا سمت چپ: نشان دهنده لول شما است هرچه ساخت و ساز بیشتر و تعداد جنگ ها بیشتر باشد لول شما بالاتر می رود.
– کاپ موجود در قسمت چپ: نشان دهنده امتیاز شما در لیگ ها می باشد.

آموزش کامل بازی کلش
 فلش سمت چپ: برای چت با گروه یا با با همه افراد کلش می باشد.

clash of clans help

 

– Attack: در پایین سمت چپ برای حمله کردن می باشد. با حمله کردن منابع خود را بیشتر و امتیاز (کاپ) خود را افزایش دهید.

آموزش بخش های مختلف کلش
– shop: برای خرید جم ، ساختمانها یا شیلد ها می باشد.

فروشگاه بازی کلش
 علامت آچار: برای تنظیماتی مانند زبان، تغییر نام، ورود به اکانت جیمیل و غیره می باشد.

تنظیمات بازی کلش
– عکس دختر در سمت راست: در این قسمت بازی یک سری وظایف برای شما انتخاب کرده به محض اتمام هر یک از آن ها مقداری جم به عنوان پاداش به شما تعلق می گیرد.
راهنمای کلش

ساختمان های کلش اف کلنز

ساختمان اصلی: اصلی ترین ساختمان می باشد که دارای 10 مرحله است.

معرفی ساختمان ها در بازی کلش

 

ساختمان منابع ومعادن :

1- انبار طلا: ساختمانی برای ذخیره طلا های بدست آمده که دارای 11 لول و گنجایش حداکثر 2000000 طلا می باشد.

 

انبار طلا در کلش

2- معدن طلا: ساختمانی برای جمع آوری طلا می باشد که دارای 12 لول و حداکثر 6 ساختمان در نقشه می باشد هرچه لول بالاتر باشد میزان ذخیره و تولید بیشتر می شود.

معدن طلا کلش

 

3- انبار اکسیر: ساختمانی برای ذخیره اکسیر که دارای 11 لول و گنجایش حداکثر 2000000 اکسیر می باشد.

انبار اکسیر

 

4- معدن اکسیر: ساختمانی برای جمع آوری اکسیر می باشد که دارای 12 لول و حداکثر 6 ساختمان در نقشه می باشد هرچه لول بالاتر باشد میزان ذخیره و تولید بیشتر می  شود.

معدن اکسیر کلش آف کلنز

 

5- انبار اکسیر سیاه: ساختمانی برای ذخیره دارک اکسیر و دارای 6 لول می باشد.

انبار اکسیر سیاه کلش

 

6- معدن اکسیر سیاه: ساختمانی برای جمع آوری اکسیر سیاه بوده که دارای 6 لول و حداکثر 3 ساختمان در نقشه هست، هرچه لول بالاتر باشد میزان ذخیره و تولید بیشتر می  شود.

معدن اکسیر سیاه در کلش

 

ساختمان های دفاعی:

1- توپخانه: اولین ساختمان دفاعی که در بازی کلش در دسترس شما قرار می گیرد و توان نابود سازی نیرو های زمینی و دارای 12 مرحله می باشد توپخانه ها را  معمولا در کنار ویزار تاور یا آرچر تاور قرار دهید.

توپخانه clash

 

 

2- آرچر تاور: این ساختمان توانایی نابود سازی نیرو های زمینی و هوایی را دارد و با اپدیت تعدلد آرچر ها به 3 عدد هم می رسد.

Archer-Tower-Level

 

3- ویزارد تاور: ویزارد تاور یا برج جادوگر یکی از بهترین ساختمان های دفاعی می باشد که توان تخریب بالایی را دارد و از معایب آن محدودیت پوشش آن می باشد. برج جادوگر را در کنار خمپاره انداز قرار دهید زیرا عیب های یکدیگر را پوشش می دهند.

 

b2ap3_thumbnail_wizard-tower

4- هیدن تسلا: یکی از ساختمان های مهم هیدن تسلا نام دارد که به شما این اختیار را می دهد که درجایی که دوست دارید پنهان کرده و دشمنان خود را غافلگیر کنید از معایب این ساختمان نابود شدن سریع آن است .

b2ap3_thumbnail_hidden-tesla

 

 

5- خمپاره انداز: خمپاره انداز ها یکی از محبوب ترین ساختمان ها در  میباشد زیرا توان نابود سازی بالا را دارد و در 8 سطح موجود میباشد.

خمپاره انداز در بازی کلش

 

6- دیوار ها: یکی ازساختمان های مهم دیگر دیوار ها هستند که دارای 11 سطح بوده و جلوی حمله دشمن را می گیرد .سعی کنید هر چه زودتر سطح دیوار ها را بالا برده و امنیت دهکده خود را بالا ببرید.

دیوارها در clash of clans

7-ذفاع هوایی: این برج یک ضد هوایی مرگبار می باشد و با دشمنان زمینی کاری ندارد و دارای 8 مرحله استو دراگ ها را به راحتی نابود می کند.

clash-of-clans-Air-Defense-levels

8 – ایر سوییپر: این ساختمان برای اهداف هواییمی باشو و هیچ گونه آسیبی به دشمن وارد نمی کند تنها مانند تلمبه نیروها را به عقب برده و برای آنها مزاحمت ایجاد می کند. این دستگاه در 8 جهت قابل تنظیم بوده و تا سطح 6 قابل ارتقا است.

air-sweeper-levels

9- کمان ایکس: کمان ایکس یک ساختمان فوف العاده و قابل تنطیم است، یعنی هم برای اهداف زمینی قابل تنظیم میباشد و هم اهداف هوایی، البته هنگامی که بر روی اهداف هوایی تنظیم می شود اهداف زمینی را هم نابود می سازد اما با برد کمتر.این ساختمان باید هر از چند گاهی باید شارژ شود.

clash of clans x-bow

 

10- برج جهنمی: همانطور که از اسمش پیداست یک ساختمان عجیب و غریب میباشد. این برج از سطح دهم خانه اصلی در اختیار قرار می گیرد. این ساختمان در دو حالت تک هدفی و چند هدفی بوده و همانند کمان ایکس نیاز به شارژ دارد. معمولا برای نابود سازی نیرو های قوی مانند پکا و گالم از حالت تک هدفی استفاده می شود در حالت چند هدفی قابلیت نابود سازی حداکثر 5 هدف را همزمان داراست.

b2ap3_thumbnail_inferno-tower

 

ساختمان های ارتش:

1- سربازخانه: به شما این اجازه را می دهد که سرباز ها را ساخته و  آماده حمله به دشمن کنید. در این ساختمان هر سطحی که ارتقا پیدا کند یک سرباز هم آزاد میشود. اولبن سرباز بربر و آخرین سرباز پکا نام دارد.

clash of clans tutorial

2 – سربازخانه سیاه: این سربازخانه با استفاده از اکسیر سیاه  نیروهای مخصوص به خود را پرورش و به اردوگاه انتقال می دهد.

سربازخانه ها در کلش آف کلنز

3- کارخانه معجون: در این ساختمان طلسم هایی در اختیار شما قرار می گیرد که در مدت کوتاهی می توانید کارهایی مانند: تخریب، اضافه کردن جان، سرعت دادن، پریدن و ایجاد کردن یخ را انجام دهید. این ساختمان از ساختمان اصلی سطح 5 در اختیار کاربر قرار گرفته و در 5 لول موجود میباشد.

clash of clans spell-factory

4- کارخانه معجون سیاه: در این ساختمان شما دارای سه طلسم سم، زلزله، سرعت و شتاب خواهید بود. این بنا در ساختمان اصلی  سطح 8 در اختیار قرار می گیرد و 3 لول دارد.

clash of clans help

5- آزمایشگاه: در آزمایشگاه شما می توانید سرباز های خود را ارتقا داده و قدرتمند کنید.

ازمایشگاه-کلش-آف-کلنز

6- قلعه کلن: یکی از ساختمان های مهم در این بازی قلعه کلن می باشد.در این ساختمان میتوانید کلنی ساخته یا به کلن دوستان خود بروید. شما خواهید توانست تا در قلعه به جنگ دسته جمعی بپردازید و طلا و اکسیر  بدست بیاورید. علاوه بر نیرو های کمپ، میتوانید از دوستان خود نیرو گرفته و در این ساختمان ذخیره کنید و در جنگ ها استفاده نمایید.

clan-castle-levels-coc

7- کمپ: کمپ محل اقامت سرباز های پرورش یافته از سربازخانه و سربازخانه سیاه می باشد و دارای 8 سطح است.

ارمی-کمپ کلش آف کلنز

تا اینجا با اجزای پایه ای بازی و انواع ساختمانها آشنا شدید . برای آشنایی با موارد پیشرفته تر، در ادامه  آف کلنز با سایت تک24 همراه شوید .

معرفی سربازها

سرباز های سربازخانه معمولی

1- بربرین: اولین سربازانی که در اختیار شما قرار می گیرند بربرها هستند بربرها قدرت زیادی ندارند و به سرعت نابود می شوند اما هنگامی که دسته ای ار آن ها را با خود می برید به خوبی به دشمن آسیب می زنند.

انواع سرباز در بازی کلش

2- آرچر: تیرانداز هایی هستند که از راه دور مشغول به نابود سازی هستند اما جان آن ها بسیار کم است و به سرعت نابود میگردند.

معرفی سربازها در کلش آف کلنز

3- گوبلین: گوبلین ها مهارت بسیار بالایی در دزدیدن طلا و اکسیر و همچنین سرعت بسیار زیادی دارند، اما همانند آرچر و بربر به سرعت نابود می شوند. باید از آن ها مراقبت کرده و در مواقع مناسب استفاده نمود.

آموزش سربازهای کلش

4- جاینت: جاینت ها یک غول بزرگ با قدرت بسیار بالا هستند که در وحله ی اول به سراغ ساختمان های دفاعی رفته سپس به سراغ دیگر ساختمان ها می روند. جاینت ها معمولا زمینه مناسبی را برای حمله آرچر ها و ویزارد ها از راه ئور فراهم می کند.

clash of clans army tutorial

5 – وال بریکر: وال بریکر همانند یکپیشمرگ، جان خود را برای دیگران فدا می کند و هرگز متوقف نمی شود تا راه را برای سربازان دیگر باز کند. وظیفه Wall Breakerتخریب دیوارها می باشد که راه خوبی برای ورود سریع به حساب میاید.

وال بریکر در بازی کلش

6 – بالون: بالون ها سربازانی قدرتمند اما با سرعت حرکت بسیار کم میباشند. بالون هم همانند جاینت ابتدا به سراغ ساختمانهای دفاعی رفته سپس به سراغ بناهای دیگر میروند.

سرباز تخریب کننده دیوار clash of clans

7- ویزارد: ویزارد ها جادوگران خوبی اند که از سرعت و قدرت زیادی برخوردارند و مانند آرچرها از راه دور اتک می زنند.

جادوگرها در clash of clans

8- هیلر: هیلر ها یا شفادهنده ها قدرت آسیب رسانی ندارند و تنها می توانند جان سربازان زخمی را در کلش زیاد کنند.

زیاد کردن جان سربازها در کلش آف کلنز

9 – دراگون: دراگ ها با قدرت بالایی که دارند پرواز کرده و از بالا با نفس های آتشین خود شروع به نابود سازی می نمایند.

دراگون های بازی کلش

10- پکا: قوی ترین سرباز پکا نام دارد که با جان و قدرت بسیار زیادی که دارد همه را نابود کرده و از سد راه خود کنار می زند.

قویترین سرباز کلش آف کلنز

سرباز های سربازخانه سیاه

1 – مینیون: مینیون ها موجودات ریزی اند که با سرعت بالا پرواز میکنند.

سربازخانه سیاه در کلش

2 – هوگ رایدر: هوگ ها  به سرعت از بالای دیوار پریده و سریع ساختمان های دفایی را نابود میکنند.

هوگ ها در کلش

3 – والکرای : این شیر زن با تبر خود اقدام به مبارزه میکند.

clash of clans guide

4 – گالم: گالم ها سربازان سنگی می باشند که به سختی نابود می شوند واز قدرت و جان بالایی برخوردارند.

132

5- ویچ : ویچ ها اسکلت ها را احضار و شروع به مبارزه می کنند.

آموزش بازی کلش

6 – لاوا هوند : سربازان هوایی می باشد که در ابتدا به سراغ ضد هوایی و سپس به سراغ سازه های دفایی دیگر می رود.

lava-hound

هیرو ها

1 – بربرین کینگ: پادشاه بربرین ها می باشد که از قدرت و جان بسیار بالایی برخوردارند و دارای 40 سطح هستند و با اکسیر سیاه ساخته و ارتقا می یابند.

هیرو ها در بازی کلش

2 – آرچر کویین: ملکه آرچرها کماندارانی قوی با برد بالا و همانند بربرین کینگ دارای 40 سطح بوده و با اکسیر سیاه ساخته و ارتقا می یابند.

clash of clans Hero

تا اینجا مطالبی مقدماتی آموختید و قادر هستید تا بازی کردن را اطلاعات کافی آغاز نمایید .

در مطالب آینده تک 24 مباحث حرفه ای تر پیرامون آموزش بازی کلش آف کلنز را خواهیم نوشت .


موافقین۰ مخالفین۰
دسته: آموزش ,
برچسب ها : ,
۱۸۷۸ بازدید
sepehr shop
پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی